کوک نیوز

نوشتن قوانین کلش

Clash Land land | پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ب.ظ

اگر شما صاحب کلنی هستید یا در نظر دارید در آینده کلنی قدرتمند را رهبری کنید ، ابتدا باید هدفی مشخص و قوانینی معلوم داشته باشید ؛ ابتدا نیاز به یکپارچه بودن اعضای کلن خود و ثابت نگه داشتن اعضای کن خود برای هماهنگی بهتر و بیشتر برای برد های پیاپی و پیشرفت در کلن وار های پیش رو دارید .

برای مثال شما ابتدا نیاز به قوانین و توضیحات مناسب کلن خود دارید . عموما میان کلن های  برتر ایرانی قوانین بسیار یکپارچه و ورودی های مشخصی وجود دارد که نیاز است در متن قوانین و توضیحات کلن ذکر شود .


بقیه در ادامه ی مطلب...

چرا توضیحات کلن مهم است؟

توضیحات کلن در مواقع اولین چیزی است که بازیکن هنگام ورود به کلن برخورد میکند و فضای عمومی کلن براش مشخص میشه


توضیحات کلن


قوانین دونات کردن نیرو در کلن

هر کلنی قوانین خاص خود برای دونات کردن نیرو دارد. بعضی از کلن ها که از تمام تاون هال  ها در کلن خود دارند قانون خاصی دارند مبنی بر اینکه شما فقط میتوانید تقاضای نیروهایی بکنید که خودتان هم بتوانید آن نیروها را دونات کنید. هستتند کسانی که تاون هال 5 هستند اما تقاضای دراگون لول 4 دارند که اینگونه عضوها باعث پیشرفت کلن نمیشوند.

پیش نیازهای عمومی

این نکته بسیار حائز اهمیت است که بازیکنان نیرویی میتوانند دونات کنند که کارآیی داشته باشد مثلا باید از دونات کردن آرچر و ویزاردهای لول پایین خودداری کنند. بیشتر کلن ها رتبه پایینی دارند و باید برای اعضای خود قوانینی برای حداقل بودن سطح ساختمان های دفاعی بگذارند. اگر شما اعضایی دارید که مثلا ایردیفنس های لول پایینی دارند حتما در وارها به مشکل برمیخورید چون استراتژی حمله با دراگون هنوز کارآیی دارد و خیلیها استفاده میکنند. در کل این بستگی به استایل و چهارچوب کلن شما دارد. اگر شما کلنی را تشکیل داده اید که فقط اعضای بالای 18 سال عضو شوند باید این موضوع را در توضیحات کلن خوب بنویسید.

هدف از توضیحات کلن

بعضی از بازیکنان فکر میکنند که اگر از کلمات خشن و جدی و تند در توضیحات کلن استفاده کنند باعث وحشت و ترس اعضای جدید میشوند اما به نظر ما اینکار برای هردو گروه بهترین راه است.این کار باعث میشود که برای شما یک تصور از اهذاف بلندمدت کلن در ذهن شما ثبت شود وگرنه با بیشتر شدن اعضای کلن کنترل آن از دسترس خارج خواهد شد و کلن شما مسیر اشتباهی را طی میکند و یا اینکه مجبور میشوید هرازگاهی عده ای را کیک کنید. با نوشتن یک توضیحات کلن درست و منطقی شما نیازی به گرفتن عضو جدید پیدا نمیکند درعوض عضوهای جدید بهتری را جذب خواهید کرد این کار یعنی کیفیت کلن شما بیشتر خواهد شد.

بعد از نوشتن تمام قوانین سخت برای کلن خود بهتر است که از کلمات و جملات خوبی هم استفاده کنید و حتی گذاشتن شکلک هم کار خوبی است و توضیحات شما را زیباتر خواهد کرد.

 

موفق باشید.


برای ورود به کانال تلگرامی ما و مطالب جدید تر " کلیک کنید "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی